Gå til innhold

høy fosterlyd


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har opplevd det?

var hos jordmor i dag, å babyen sparket hele tiden når ho skulle måle fosterlyden... prøvde 2 ganger.. men begge gangene var den på mellom 150 og 168. ho sa ho ikke ville bekymre seg nå siden den sparket, men hvis den ikke hadde sparket hadde ho blitt bekymret. seff vet jeg pulsen dems øker når de sparker.. men siden ho sa ho hadde blitt bekymret hvis den ikke hadde sparket, lurte jeg på om noen andre viste her hva det kunne vært...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor hun var så bekymret for det..min lege sier at fosterlyden varierer veldig hele tiden alt etter som hvor mye babyen er i aktivitet..Her ligger ofte foster lyden på 160, men den er også nede i 140 fra tid til annen.

Skrevet

nei jeg vet ikke jeg... men seff når henne sier sånn sitter jo jeg å kjenner etter liv hele tiden ( ikke det at denne babyen ligger rolig i 5 min engang :P) men opplevde aldri dette med førstemann... var vel det at hjertelyden var oppi 168... nei vet ikke jeg altså... bare tenkte å høre om det var noen flere her som hadde hørt no om det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...