leia81 venter gull nr3 Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 noen som har opplevd det? var hos jordmor i dag, å babyen sparket hele tiden når ho skulle måle fosterlyden... prøvde 2 ganger.. men begge gangene var den på mellom 150 og 168. ho sa ho ikke ville bekymre seg nå siden den sparket, men hvis den ikke hadde sparket hadde ho blitt bekymret. seff vet jeg pulsen dems øker når de sparker.. men siden ho sa ho hadde blitt bekymret hvis den ikke hadde sparket, lurte jeg på om noen andre viste her hva det kunne vært...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Skjønner ikke helt hvorfor hun var så bekymret for det..min lege sier at fosterlyden varierer veldig hele tiden alt etter som hvor mye babyen er i aktivitet..Her ligger ofte foster lyden på 160, men den er også nede i 140 fra tid til annen.
leia81 venter gull nr3 Skrevet 4. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2008 nei jeg vet ikke jeg... men seff når henne sier sånn sitter jo jeg å kjenner etter liv hele tiden ( ikke det at denne babyen ligger rolig i 5 min engang ) men opplevde aldri dette med førstemann... var vel det at hjertelyden var oppi 168... nei vet ikke jeg altså... bare tenkte å høre om det var noen flere her som hadde hørt no om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå