mei&mi + marcus :) Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Min datter hadde et lite uhell i dag, så jeg lurer på hvordan jeg kan vaske de? Bare spyle av de eller går de i vaskemaskinen? Stod ikke noe på de helller... Alt man trenger hjelp til altså......
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Jentas kan vaskes i vaskemaskinen på 30 grader iallefall
Medium fikk guttebass Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Bare vær oppmerksom på at det tar veldig lang tid å tørke de etter en runde i maskina. Hilsen en som har erfart det.. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå