Kickie Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Heisann, Har hoert rykter om at det gaar an aa finne hjerterytmen til den lille spiren med pulsklokke, men jeg faar ikke dette til selv. Noen som har gjort dette som kan gi meg noen tips?
Underveis --> Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Det skal være mulig ja. Har lest det her inne om ei som hadde fått det til. Selv var jeg nok for lite på vei da jeg forsøkte, og nå har NOEN tatt med seg MIN pulsklokke og reist til utlandet ;-) Får nok nøye meg med stetoskopet mitt så lenge, og det fungerer ikke noe særlig. Babyen ligger stort sett for langt unna til at jeg hører annet enn mine egne fantastisk høye tarmlyder *hihi* Klarte det i går morges da, men da lå han klint oppi magen min med ryggen antakelig. Er 21 uker i morgen. Når det gjelder pulsklokka, så må man nok bare lete litt. Plutselig har man flaks ;-)
Kickie Skrevet 4. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2008 Hehe. Ja, ser for meg at tarmlydene dine ikke er like spennende som hjertelyden Har prøvd litt med pulsklokke tidligere, men da var jeg bare 13-14 uker på vei, nå er jeg 17 uker, så tenkte jeg skulle prøve igjen. Men har egentlig ikke så store forhåpninger. Eier ikke tålmodighet, så om jeg ikke finner noe på 5 minutter, så gir jeg meg. Kanskje jeg skal prøve ikveld når jeg legger meg. Kryss fingrene for meg
Underveis --> Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Jeg forsøkte også omtrent rundt uke 14, og fant heller ikke noe. Vel, jeg fant noe, men det var kun min egen puls. Må få manne til å ta med den dingsen med hjem igjen altså ;-) Tror det er mye bedre sjanser for å finne det nå som babyen har begynt å komme opp av bekkenet. Skulle tro det var fullt mulig for meg, og jeg er 21 uker i morgen. Fortell hvordan det går!
Kickie Skrevet 5. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2008 0 i puls. Hehe. Stusselig Jaja, fant min egen puls da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå