Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Hvordan måler jeg symfysen selv? Startsted, stoppsted? Sier den noe om lengen/ vekten på fosteret, eller kun selve mageveksten? Har så liten mage og har kun 6 uker til termin. Lenge til jm-besøk pga sykdom og vikarmangel, (men det er et annet dillemma for seg selv..) dør av nysgjerrighet her..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 du må måle fra skambeinet og opp så langt livmora går... men symfysemål har ingen innvirkning på hvor stor baby blir, så det er umulig å si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå