Gå til innhold

6-månederskontroll - hvordan gikk det? Vekt og lengde?


Hvalrosskreppa

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er litt artig å høre hvordan det gikk på de forskjellige kontrollene, og utviklingen er jo så forskjellig. Nå var det lege på oss da, så kanskje ikke så veldig mye interessant? Uansett:

Lengde: 64 cm

Vekt: 8300

 

Med andre ord en kraftplugg! Men han fulgte seg selv helt fint da. Han har også hatt en del tørr hud i de siste månedene, så legen anbefalte Nutramigen. Noen som har prøvd for akkurat det? Ellers så var han frisk og fin da. Legen mente han så våken ut og veldig nysgjerrig på livet. Og så sa han at det så ut til at han hadde det veldig bra. Det er så utrolig godt å høre:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pjokken her var jo på rundt 3000 gram på sitt minste. Og nå har han gått opp dobbelt i vekt. Men jeg ser de har lik lengde da. Bare 1,7 kilo forskjell:P Jaja... Her kaller vi det "muskler"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på 6 mnd kontroll i går og han blir 6 mnd i morgen.

 

Vekt:7,2 kg

lengde: 64 cm.

 

Har ikke store gutten, men vi syntes han blir stor nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta her har blitt veldig stor. Hun er nå 7750g og 66cm.Ved fødsel var hun 2040g og 44cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mini blir 6 mnd i morgen. men ska ikke på kontroll før han er 6.5 mnd... men tenkte å veie han i morgen..;)

 

var litt over 8 kg for noen uker siden.;) god plugg han her og..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en livlig jente som på 6 mndkontrollen veiet 8950 g og hadde en lengde på 68 cm. Hun var liten da hun kom til verden, 2804 g, gikk ned til 2500 på det minste, så hun har lagt godt på seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille blubbis her er akkurat 6 mnd og var idag 65 cm lang og 7,9 kg:-)

Lita, god og med flotte babyvalker, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...