Feliz31 Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 jeg gråter minst en gang om dagen for tiden jeg, minst altså!! Det skal ikke annet til enn Miami ink, ekstrem makeover, div andre husmorprogram på tv eller en fin sang på radioen, noe i avisen etc... Det tar nesten helt av... jeg har alltid vært lettrørt, men nå tar det helt overhånd. andre som også har det slik? regner jo med at dette har med hormoner etc å gjøre, men huff, det er litt slitsomt også..
Gjest Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Hehe,som om eg sku ha lest om meg sjølv...og samboer er nok ikkje heilt uenig han heller;-) Oversentimental til tider og eg,hihi....... Begynte å grine av ein sånn musikk-uro lillegut har,.prøvde den for første gang i går og tuta litt pga sangene;-)hahaha....
barbara Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 aldri vært spesielt lettrørt, men nå skal det ikke så mye til gitt... Griner av alt. Det bør helst gå veldig bra med den giraffungen i Kristiansand, for å si det sånn, ellers tror jeg jeg rakner:-) Er jo så søt!!
Feliz31 Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2008 he he, jeg gråt hardt og lenge når jeg hørte at den sjiraffungen var plassert på enerom uten mammaen sin, noe så hjerterått tenkte jeg,, får satse på at de vet hva de drver med... Synes det er litt slitsomt også jeg, gått over til vannfast mascara nå da, etter div runder med pandaøyne.( ikke særlig vakkert)
EinFrosk Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 tja, egentlig ikke. Likevel fikk jeg tårer i øynene da det var en liten baby som ble filmet på nært hold mens den ble ammet på nyhetene. Jeg har alltid vært av den oppfatning at kamera ikke klarer å fange det vakre og intime i en slik situasjon, har liksom bare sett en baby og og blåbleik pupp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå