Gå til innhold

JIPPIIII :D

Mamma, Jonathan & vesla <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på kontroll nå i sted og skulle egentlig få modningsakupunktur men siden jeg er 5 dager over termin så spurte jeg om hun kanskje kunne sjekke om det var noen modning i det hele tatt..

Og så viser det seg at jeg ikke trenger noen akupuntur for hun kjente hodet med èn gang hun fikk fingrene innenfor og så sa hun at jeg har 3-4 cm åpning allerede!

Og jeg som ikke har hatt en eneste rie :D Var visst litt uvanlig at en 1. gangsfødende slapp så billig unna de første centimeterene :)

Går bare rundt i en lykkerus jeg nå... Så nå håper jeg at riene skal begynne snart...

Tenk at jeg snart skal få treffe gutten min ! Helt uvirkelig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!! Håper jeg også er så heldig med de første cm =) Gi oss oppdateringer om hvordan det går da =)) Og lykke til!

Skrevet

Å så nydelig:)

Kjempe glad på dine vegne!!

Og ganske misunnelig;)

Skrevet

er her fortsatt jeg da, men det er noe helt annet å vente nånår jeg VET at ting er i gang :)

Skrevet

er du her enda også eller ? blir litt nysgjerrig, hih, spennende :D

Skrevet

ja jeg er nok det :/

hadde håpt at ting skulle komme i gang etter at jordmor strippet meg... Hadde kynnere i hele går etter det og slimproppen gikk i natt men fortsatt ingen rier og vannet har heller ikke gått... virker ikke som denne ungen vil ut i det hele tatt hehe...

Kanskje det kynnerne tar seg opp i løpet av natten? :)

Skrevet

ja, får håpe for din del at de tar seg opp i kveld\natt :):)

Skrevet

så gøy da.er akkurat som deg.kjenner ingenting,men kjente ikke før pressveene jeg,så jeg håper du kjenner det før.var heldigvis på sykehuset da når jeg var førstegang,men det trenger jo ikke være sånn på deg nei:)var ikke for å skremmedeg nei!:)masse lykke til!:)

Skrevet

hadde du ingen rier før pressriene begynte?? Hadde vannet gått da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...