Gå til innhold

Pakkekalender til de små?


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Blir ikke i år her i huset, antagelig neste år...Men blir sjokoladekalender da! Det må man jo ha :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holder på å broderer kalender til ungene. Blir julepynt i kalenderen her, så pynter vi med en pynt hver dag. Har kjøpt noen drømmehagenfigurer som jeg kan gi litt innimellom evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men det var lurt Sessa.. Vi sliter litt her for storesøs vil gjerne ha, men gavekalender til begge blir det ikke. de får event dele en.. Men vet ikke om William finner seg i å få bare en annenhver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo skal få pakke kalender i år, minsta får ikke for hun er jo bare 2 mnd til jul så det synes jeg er litt drøyt:p Jeg hadde tenkt å kjøpe en pakke med duplo og gi et par klosser innimellom av den, kanskje en kjeks eller noe annet moro en gang i helgene. Fargestifter, badeskum eller noe annet moro som han skjønner litt av og som ikke bare blir liggende å oppta plass.. Han har så mye leker, men duplo har han ikke SÅ mye av ennå... Ellers blir jo Leo like glad for et klesplagg som for ting og tang så kanskje det vanker litt ullsokker i kalenderen ;)

 

Ellers har jeg tenkt litt på kanskje å la han få noen kartongbiter og klistremerker en helgedag så kan vi lage "kort" /julepynt den dagen han får det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er jo den at jeg har jobbet i lekebutikk i (altfor) mange år og sett hvor mye tid og penger som blir brukt på å kjøpe inn småtteri til kalendere. Leste "siste skrik" i foreldre og barn nå og kan se for meg hvordan det ser ut etterhvert med alle duppeditter man får i kalendere, donald blader, happy meals, kinderegg....

Jeg hadde blitt sprø av alle disse tingene!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her blir det både pakkekalender og sjokoladekalender. Laget pakkekalender til AL i fjor så vi må nok fylle den opp igjen i år, men mulig vi gjør en aktivitet hver dag ut av kalenderen i år, julegaver og julepynt etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laget pakkekalender til søstra mi et år. Hun er godt og vel voksen men har bursdag 26 nov. Så da er det litt gilt å gi det i bursdagsgave. Jeg kjøpte et puslespill. Delte det i 24 deler. Boksen med bildet på fikk hun på julaften...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...