Gå til innhold

Forkjølet og veldig bekymret


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som er forkjølet? Jeg er veldig forkjølet og veldig bekymret for forsteret. Er 6+4 uker. Er så bekymret for at det kan ha noe å si for den viktige utviklingen som foregår nå. Det er jo mange viktige organer som dannes nå og jeg føler at et virus vil kunne skade den utviklingen, f.eks. hjerneskade/åpen rygg. Er så irritert på venninna mi som smittet meg, hun fortalte ikke at hun var syk og kom på besøk til meg. Nå er jeg fryktelig forkjølet og veldig bekymret for barnet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du skal ta det helt med ro! Jeg var mye syk under forrige graviditet, såvidt jeg vet er det ikke noe som sier at forkjølelse etc kan forårsake skade på foster.

Skrevet

Takk for svaret. Er fremdeles bekymret, men det er uansett ingenting jeg kan gjøre med det...

Skrevet

Du kan nok helt sikkert ta det helt med ro. I mitt første sv.skap fikk jeg influensa, med høy feber og skikkelig verk i kroppen. Var syk i over 1 uke. Det gikk helt fint, og det gjør det helt sikkert med deg også. :)

Drikk et par skjeer med ren sitronsaft hver dag, så kommer du deg raskt!

God bedring!

Skrevet

Det går så bra så, skal du se:)

Men pass på at du ikke får altfor høy feber, da bør man ta Paracet. Men ved en vanlig forkjølelse, er dette neppe et problem! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...