Gå til innhold

Ang troll dress med utagbart for...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en brukt dress på Finn.no.....ser av andre like annonser at dressene skal være vanntette, noe denne IKKE er.

Noen som vet om man kan impregnere dressene på nytt, og evt hvordan man da gjør det?

Takknemmlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har impregnert ungenes dresser med vanlig spray til sko. NB Bare les på boksen og se at det kan brukes til stoff og syntetisk matriell. Og det er OK, men det anbefalles jo å gjøre dette hvis den er blitt vasket i maskinen noen ganger. Men må innrømme at min sønn har en slik dress og jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen!! Jeg sverger til Reima tec og ny - hører så mange historier og uheldige mammaer/pappaer med brukt dress som ikke tilfredsstiller ønsket og må da ut å kjøpe enda en dress!

Håper bare de som selger brukt tøy kan være erlige og kanskje teste tøyet før de sleger dette.

Lykke til

Skrevet

Må bare kommentere...Jeg har hatt to slike dresser og de har vert helt tette, holdt godt gjennom sørpete vestlandsvinter.

Skrevet

Da vi kjøpte trolldressene til ungene sa hun i butikken at man av og til måtte kjøre dressen i tørketrommel eventuelt legge den på gulv med varmekabler for å "fornye" impregneringen. Det er vel varmen som gjør at impregneringen fornyes. Hørte ikke noe om at dressene skulle sprayes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...