agent007 Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Ja tror jeg har den. Lyseblå og mørkeblå med avtagbar ulldress. Mener den er fra 2007. Nei jeg har ikke noen åpenbare feil med den bortsett fra at jeg ikke syns den holder den tettheten som jeg ble lovet. Nå bruker han stort sett Reima og har Troll som nr. 2 dress.
lille_wen Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Tema Dressen fra Troll vi kjøpte i fjor opplevde vi hadde mange skavanker, Påsydd refleks som var formet som en hale forsvant etter 1 dag.Strikken under beina var tynn røyk før dressen ble tatt skikkelig i bruk. Har ikke egentlig vært så fornøyd med dresser derfra siden den jeg kjøpte i 2005.. den dressen var rågod.!
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Venninna mi hadde 2007 mod til Troll i fjor, og opplevde feil med den. Jeg husker ikke eksakt hva det var, men hun fikk ihvertfall tilgodelapp på ny dress. Da tok hun ut en Reima dress.
charlotte,b Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Hei! Hadde også den dressen med refleks hale på og den forsvant etter en dag i barnehagen, gikk da til butikken og fikk ny dress den med avtagbart for som da var dyrere uten å legge i mellom noe. Har heller ikke hvert noe fornøyd med troll dressen, men må jo si at de har bra service. Begge gangene det har hvert noe har jeg fått ny dress uten noe om eller men, men må innrømme at siden den nå har blitt "usikker" med alle disse klagene velger jeg heller reima tec eller ticket. Lykke til med deres valg
Honningmelon Skrevet 4. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2008 Er en sånn med avtagbart ullfòr vi har. Er litt usikker på vanntettheten på denne dressen... syns ikke den holder det den lover med å holde fuktighet ute. Da jeg snakket med de fra Troll, sa de at jeg kunne sende dressen så de fikk testet den, men vet ikke om jeg gidder. De finner sikkert ikke noe feil med den. Har liksom på følelsen at kvaliteten har blitt dårligere med åra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå