Gå til innhold

Sliter med matlysten ... men er jo ikke kvalm!

Anbefalte innlegg

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Flere som sliter med dette?

Det er et ork å ete mat, klarer en potet til middag og en halv filet med fisk liksom..

Er helt motsatt fra da jeg gikk med guttungen, da spiste jeg hele dagen omtrent, vanvittig sulten.

Mamma sa hun hadde samme greia når hun gikk meg med. Klarte ikke spise de 2 siste mnd av svangerskapet omtrent!

Ikke engang taco frister meg. Livretten min liksom.. klarer maks et skjell.

Må legge til at jeg er stooor fra før da, så tror ikke det er noen fare med jenta i magen, hun vokser og koser seg inni der virker det som, men jeg er jo så matglad til vanlig, så dette er jo helt rart for meg..

Er 20 uker på vei og har lagt på meg 2-3 kg.. med guttungen la jeg totalt på meg 33 kg, (3+ på ødemer) så i det minste går jeg ikke opp like mye denne gang men jeg saaavner matlysten min jeg :))

Hilsen eks-matvrak!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har det på samme måte som deg. Kan gå mange timer før jeg spiser frokost feks og når jeg først spiser, skal det ingenting til før jeg blir mett. Har førøvrig alltid vært små-spist, men ikke så ille. Jeg har også noen kg for mye tiltross, så jeg er ikke redd for de to små i magen altså.

Jeg er også generelt glad i mat og godis, men akk nå frister ingen av delene...

Jeg er i uke 22 nå og lagt på meg 5 kg. Ikke allverden (heldigvis), men jeg får jo i meg noe. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...