Espoir Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Her er klipp som skal vise en full ben Affleck under et intervju. Sikkert litt flaut for ham, men SE på den dustete kvinnelige reporteren da!! hadde jeg oppført meg sånn på TV hadde jeg begravd meg selv! http://www.tv2underholdning.no/waschera/article2362246.ece
Gjest Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Hehe, trodde nå nesten hun var full også jeg;)
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Å herreguuuud så pinlig! Lite tydelig at hun var megakåt på Benner´n!
Espoir Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2008 Hehe, ikke sant? Skal det der liksom være et intervju??
Gjest Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Heh...ups. Og så den artikkelen om kjendisene uten sminke. Det var da virkelig ikke noen av oss som trodde kjendisdamene så "rød løper" ut til daglig, eller? De er vel som oss? Bortsett fra flinke skuespillere som har blitt kjent er de vel som deg og meg? Deilige etter en dag på spa, med full sminke, stylist, hold in, personlig trener og flott kjole. Litt mer dagligdags til vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå