Gå til innhold

er i toppform!


Maisa90

Anbefalte innlegg

Er en dag over termin, og jeg føler meg bedre nå enn jeg har gjort på lenge! har gått 2 turer idag, noe jeg ikke har gjort siden.. ja, jeg husker ikke når. =P

føler meg bare så utrolig godt! føler meg så lett og deilig i kroppen!

riktignok er jeg litt stiv i lårene og småvondt i ryggen, men det er ingenting å klage over nå.

hadde aldri i verden trodd at jeg skulle føle meg så bra så nære fødsel. har lagt på meg 18 kg, men føler det ikke sånn.

er bare så fantastisk å føle seg så opplagt etter så mange slite og trette mnder! :)

 

er også kjempeklar til å føde! ja, nå føler jeg meg åntli klar! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, så utrolig hyggelig å lese! Ble faktisk i ganske så godt humør av dette innlegget.

 

Går nå inn i de siste 3 ukene nå, og synes det er veldig tungt! Men så ble jeg så mye lysere til sinns av å lese ditt innlegg!

 

Håper det fortsetter slik frem til du skal føde!!

 

Masse lykke til!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Det var så og si eneste tegnet hos meg på at ting skulle skje. Hadde skikkelig energi og følte meg i toppform de to siste dagene før vannet plutselig gikk. Jordmor hadde jo fortalt om dette ved fødselsforberedende kurs, men tenkte ikke over det før i ettertid. Kanskje et tegn for deg også,- spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at jeg har spredd litt godt humør! =D

 

har vært veldig sliten i stortsett hele svangerskapet, men igår følte jeg at jeg hadde fått nye krefter! :)

 

håper også at det holder seg sånn, for så bra har jeg ikke følt meg på evigheter!

 

du må ha masse lykke til du også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi! det var jeg ikke klar over! nei, så spennende! har hatt 2 fantastiske dager! og jeg håper det blir fler av de! :) dette er deilig!!

åh, tenk om jeg føder nå, det hadde bare vært toppen av lykke! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...