Dailis Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Fikk ambulansetur i går vi, så blir her litt. Så da måtte vi utsette resten av utredningen litt.... Men så fant jeg en pc på førskolerommet:P kjekt det, hehe. Håper alt er bra med alle. Klem.
Trollmora Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Huff da! Høres ikke ut som om dere har det så hyggelig for tiden. Håper dere finner ut hva som feiler og får fortsette de andre utredningene så snart som mulig. Sender over bøtter og spann med gode klemmer som du kan forsyne deg med når du har behov. Klæm fra
dritgrei hei hei! Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 uff kjære dailis, dette er ikke til å forstå! Jeg tenker på dere, og sender alle de varmeste klemmene til mamman og pappan!
Maud Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Det er fint de har en PC i det minste, da kan du gjøre noe innimellom og snakke med omverdenen. Nå håper jeg snart dere får noen svar. Noen snille svar slik at alle de potensielle bombene der oppe i lufta blir stukket hull på og daler ned som harmløse ballonger. Stor klem til en fin mamma som holder ut og er der for liten og litt større og som venter på de snille svarene.
Mariamin Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Æsj, det er skummelt med ambulanse. Lykke til, håper det går bra med dere alle. Klem fra
Dailis Skrevet 5. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2008 Takk for svar. Er hjemme til i morgen tidlig, da er det Oslo. Jeg fikk en følelse at ikke all infoen gikk til det sykehuset det skulle, og overgikk legene og tok direkte kontakt med spesialisten på Riksen. Så visitten i dag var egentlig stort sett en skikkelig irettesettelse.(Første halvdelen i alle fall). Lurer. på om det er noen konsekvenser av å trampe på tærne slik...... Men viktig info var ikke brakt videre, så jeg anger ikke........
Mariamin Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Næmmen stakkars legene da.... Gikk du over hodet på de du??? Nei, det går jo ikke ann.. Du gjorde selvfølgelig helt rett. Det er viktig at alle relevante opplysninger kommer fram dit de skal. Det kommer nok ingen andre konsekvenser enn at legene er såre og vondbråtne en stund.
Ronja65 Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Forstår nå at jeg er her altfor lite. Men jeg forstår at et av dine barn er sykt. Det er tøfft. Nå vet jeg ikke hva som feiler ditt barn. Vill bare si. Stå på "#¤%& i legerne, som ikke vet. Flott at du tok kontakt med spesialisten. Det hadde jeg også gjort.... Stå på... Og god bedring til den lille. Kjempestor klem Ps. Min nr 2 som snart blir 17 år. Hadde alvorlig astma som liten. Vi bodde omtrent på sykehuset. Det var en tøff tid......Så et godt råd fra meg. Prøv å hvile lit i mellom slagene og ikke vær redd for og ta emot hjelp fra venner og familie. Ny klem.
Sara Rompompei Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 Uff, så slitsomt du har det om dagen Dailis. Men jammen er du flink også! Håper dere får noen svar snart på hva som er galt. Kan jo ikke holde på slik i evigheter. Jeg heier og heier og sender klemmer og trøstiser i bøtter og spann. Tenker masse på dere )
tebekaa Skrevet 8. november 2008 #10 Skrevet 8. november 2008 Tusenvis av oppmuntrende trøsteklemmer til deg Dailis. Har selv fått en lite smak på hvor forferdelig det er når de bittesmå blir så syke... Krysser fingrene for at lille gullet ditt snart er frisk og fin igjen så du kan senke skuldrene og slippe å være vokter over alle dugelige og udugelige leger og andre som vil ha en finger med i spillet. Klem klem klem klem klem klem.......
selma07 og engel Skrevet 8. november 2008 #11 Skrevet 8. november 2008 Huff! Vet ikke hva som feiler, men sender alle sterke, bli fort friske tankene jeg har!! Hva er det som er galt med skatten din? Håper ting ser litt bedre ut nå, 4 dager etter at du skrev innlegget ditt!! Go klæm fra mæ tel dæ!!
Maud Skrevet 9. november 2008 #12 Skrevet 9. november 2008 Jeg kjenner jeg blir så sint av leger som er mer opptatt av sine egne flotte karrierer enn av pasientenes ve og vel. Minstejenta er heldig som har en mor som gjør det hun mener er riktig for sitt eget barn. Stor klem igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå