Gjest Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Fikk akkurat vite av vennina mi at typen hennes har vært utro.. Vet du hvordan typen reagerte på henne?? Trua med å kaste ut hunden hennes og kaste alle klærne hennes og kalte henne en hore...?? Går d virkelig an..... Tror han er psykisk syk jeg.. Ikke første gang han har trua henne med å kaste ut klærne hennes og kaste ut hunden og kallt henne hore.. Håper hun kommer seg vekk fra han nå....
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Han er utro, og hun er hore? På tide å flytte fra den fyren der vil nå jeg si...
Trillet Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Noen folk er bare så innmare rare!!! Sikkert slitsomt for deg å se at venninna di ikke kommer seg fra denne fyren også tenker jeg?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Ja, angrep er jo kjent som beste forsvar, da. Men av og til bør en tenke seg litt om før en velger forsvaret, eller metoden, å løse ting på..... Hun bør nok komme seg vekk, ja. Men det er ikke enkelt alltid, det heller. Dette bør være en vekker for henne ang hvordan samlivet vil være fremover......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå