Shabby Cheap Chic Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Jeg får ikke til at man kan trykke på adressen i ett innlegg.. Sånn at andre kan trykke på linken å gå inn på siden.. Man må jo kopiere den. Hvordan får jeg ordna så den bare kan klikkes på? Jeg veit det går ann men..
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2008 Noen nå da?? sikkert det samme for dere med annen blogg ...
frk Nilsen Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Du må legge inn lenke på den. Det gjør du ved at du markere teksten/navnet du skal linke til. Trykk på knappen som skal se ut som en lenke og fyll inn nettadressen(ligger siden av T-fargevalg knappen)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 om du må bruke html så er det slik
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2008 takk du er en knupp:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 oj har glemt et anførselstegn etter linknavnet altså
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2008 Gjorde som frk nilsen sa og det funka:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå