Venter nr 2 :) Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Heisann, kanskje et dumt spørsmål, men jeg lurer på hvilken uke det er vanlig å oppgi at en er gravid i? Mors, eller fosterets uke?
Lykke Li Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Hei Man pleier si mors uke, altså at man er feks 15 uker på vei (selv om fosteret er 13 uker gammelt). Dvs at den dagen du blir gravid er du ca 2 uker på vei.
Venter nr 2 :) Skrevet 4. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2008 takker Ble plutselig litt i tvil her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå