Gå til innhold

har jeg grunn til og være bekymret ??? mange svar ........

Anbefalte innlegg

Skrevet

var i barnehagen og henta jenta mi i går, og da kom hun som er kontaktperson til M bort til meg og sa at høyre beine hennes vrir seg innover slik at hun får det ikke helt med seg. Hun har ikke begynnt og gå enda, bare når vi holder henne. Også sa de at hun er litt vinglete når hun sitter, plutselig kan hun miste ballansen i tippe bakover. Jenta mi er 12månder, reiser seg over alt. Vært på 1års kontroll på helsestasjon og hørte ingenting der.

Hva tror dere ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få sjekket henne av en lege, så slipper dere lure

Skrevet

Jeg ville også fått en legetime. Kontrollen på helsestasjonen, er ikke særlig grundig, der sjekker de som regel bare noen faste ting. Lykke til :)

Skrevet

Jeg hadde ringt legen eller helsestasjonslegen for en ekstra sjekk.

Skrevet

Få en sjekk hos lege. Personalet sier ikke slikt for å "klage" på barnet, men for å gjøre dere som foreldre oppmerksomme på at det kan være noe i veien. Som foreldre kan man faktisk bli litt blind, og ikke se ting som avviker fra andre barn på samme alder, men det ser de i barnehagen, de har mange sammenligne med, og gjerne noen års erfaring. Vi som foreldre har kanskje bare en eller to å sammenligne med og da er det lett å overse om noe ikke stemmer helt.

Når det er sagt trenger det så absolutt ikke være noe, men veldig greit å få det sjeket lell.

Skrevet

jeg ble faktisk glad for at de sa det, for det viser at de følger med henne. Legen på helsestasjonen bare så på henne, og sa ja alt er fint. Satte henne ikke ned på gulvet engang. Dårlig må jeg si ... så skal ringe min egen lege tenkte jeg ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...