Gå til innhold

Da blir det 4 uker på rehabilitering......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne sagt jeg gleder meg, men det gjør jeg ikke....Jeg gruer meg noe sinnsykt til å være borte fra familien så lenge, håper på at jeg kan dra hjem på perm, men likevel..

Skal be om ene rom,får jeg ikke det da kommer jeg til å være mer utslitt når jeg kommer hjem enn da jeg dro.Sliter med søvn, så skal jeg da dele med en ukjent da veit jeg ikke hvordan jeg skal klare det..

Legen min mente at det blir like over jul....

Mannen min skal høre om han kan få ha hjemme kontor, ellers blir han sykmeldt.

Får bare satse på at jeg klarer og trene meg opp og lære og leve med smertene som legen mener jeg bare må.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske jeg kunne si at det vil gå fort og greit.Men det kan jeg jo ikke.

Men gevinsten vet du hva er.Får tro at dagene flyr alikevell.

Jeg skal værtfall være der pr mobil å gjøre mitt beste for å plage deg bittelitt med dumme meldinger ;o)

Du vil sikkert få hjem i helgene.Men det enerommet bør du bare kreve.

Skulle vel lagt inn krav om det alt nå???

Klemmer på =))

Skrevet

Du får prøve å tenke at det er en god investering i fremtiden som du skal ha i mange mange år sammen med barna dine. At du skal bli kvitt plager som hindrer deg i å gjøre morsomme ting sammen med dem per idag.

Og at det kan være godt for dere alle å få litt tid hver for dere. Jeg tror ikke det skader, men heller kan gagne både et parforhold og en familie:-)

Da får man virkelig opp øynene for hva man har!

Godt at mannen kan være hjemme disse ukene, slik at det ikke blir bare stress for ham.

Håper det kan hjelpe deg Idefix, det fortjener du jammen!!

Skrevet

Ønsker deg lykke til jeg, er sikker på at resultatet kommer til å være verdt innsatsen og savnet av familien!

c",)

Skrevet

Så heldig du er:-)

Jeg skal søke rehab. etterhvert jeg også....... men forløpig veier det å være borte fra familien i 4 uker tungt....

Håper du blir bedre og håper at du får enerom:-)

Du skal se det blir bra.... Er det på vestlandet du skal eller???

For jeg har tenkt å søke der etterhvert:-)

Skrevet

Takker for oppmuntringer :0) Veit at hadde jeg visst at jeg får enerom hadde alt vært litt lettere...

Det er Muritunet i valldal jeg skal til..

Skrevet

Ja det er der jeg evt. skal søke også....

Vi burde jo vært der samtidig:-)))

Skrevet

Jeg tenkte på deg da jeg såg de hadde bekkeløsning trening der...

Du får slenge inn en søknad raskt så kommer vi dit sammen, det hadde vært trivelig :0)

Skrevet

Lykke til med rehabiliteringen!! Håper du får masse utbytte av treningen!!!!

Skrevet

Det blir helt sikkert godt for deg med en liten pause fra hverdagslivet, idefix!!! Skjønner at du synes det er lenge å være borte, men de klarer seg hjemme, vet du :)

Så moro hvis det kommer flere "kjente" på samme sted, da!! Håper de har internett der, he he he....

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har vært på rehablitering 2 ganger.

1 gang var helt forferdelig da snuppa var liten,og skulle være hos pappaen i 1 mnd.Vi bodde ikke sammen,2 gang var 3 år etter i 3 uker.Det var mye bedre,snuppa var blitt større og far hadde vist at han kunne ta det ansvaret.

Tror det kommer til å gå fint med dere,jeg.Men dere kommer sikkert til å synes det er veldig leit 1 uken.Veldig kjekt med tlf da;-)

Lykke til begge 2;-)

Skrevet

Huff skjønner at du ikke gleder deg til det ! Men, du får prøve å tenke på at du blir bedre av behandlingen, og fokusere på at 4 uker pleier å gå fort, og det blir jo så godt å komme hjem igjen...:-)))

Håper du får enerom, krysser fingrene for det. Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...