Gjest Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 holdt på siden klokka 9 i dag .. så godt og være ferdig :-) alt går an selv med bihulebetennelse .. hehehe ....
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Så flink du har vært... Skal begynne i morra jeg å ta ett skikkelig sjau inni skap og skuffer før jul.. Alt skal vaskes:) Er bare det å få raua i gir..
Mamman til AM&JS Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Åååh gud som jeg ønsker det hadde vært meg.. Selv med 3 barn og baby i magen så skulle jeg ønske jeg kunne vaske.. Men her bygges det to soverom i det nye huset våres så det er støv og skit over alt.. Gleder meg til det blir ferdig, så jeg får vasket skikkelig her...
Gjest Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 takk takk :-) ja det må jeg også gjøre tror jeg.....greit og få gjort det når tulla er i bhg og gubben på jobb ... :-) Flink du også ;-)
Gjest Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 ojsann snart fire barn gammel er du ?? jeg har også lyst på flere snart, snuppa er 1år
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Jeg prøver å få gjort mest mulig mens snuppa på 19 mnd er i bhg.. Hu skal jo hjelpe til med alt mulig hele tida, og er ikke alltid det er så hjelsomt.. men søt er hun da men vaeskefilla... hu på 8 uker sover en del enda... hehe...
Mamman til AM&JS Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 Jeg blir 31 i januar:) Og han eldste er 6 1/2...så blir forsåvidt tette...men veldig moro!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå