Gjest Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Hei, jeg har hatt El i helgen, og allerede på mandag føltes det som jeg hadde mensmurringer. Men idag er det nesten litt sånne krampetak på venstre side i magen. Kan nesten føles som å ha holl ( litt usikker på åssen man skriver det) Men sånn man for når man har vært i aktivitet =) Men kan dette være noe tegn? Det er jo veldig tidlig i tilfelle, men er i min 3 pp å har ikke kjent dette før. Noen som vet ? Hva kan man i tilfelle kjenne de første dagene etter EL hvis jeg hadde vært gravid?
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Akkurat samme følelsen har jeg også hatt i natt og i hele dag. Hadde EL i helgen. Så kan ikke svare deg, men er like forundret selv
Gjest Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Oj så spennende da. Hvor lenge har du prøvd da?
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Vi prøver egentlig ikke! Men bruker ikke prevensjon for tiden, så det er litt sånn "skjer det, så skjer det" stemning her. Jeg syntes bare det var rart at jeg skulle ha disse smertene nå plutselig. Hvor lenge har dere prøvd?
Gjest Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 ok, det er jo greit det da. Vi begynte i sommer. Begynner å bli litt utålmodig nå jeg da.. Redd det er noe galt med oss. Men ser jo at det er flere som er prøvere en stund da...
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Det er noen som prøver en stund, ja. Men det trenger ikke å bety at det er noe galt Jeg tror også at hvis man stresser veldig med det, kan det ta lengre tid. Men håper noen kan svare oss på hva dette er, da
Gjest Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 Det er veldig sant det du skriver.. Jeg har begynt å stresse med å prøve å slappe av. Stress det å faktisk =) Kan noen være så snill å gi oss et svar!!!!!
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 Jeg dytter den litt for oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå