Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 har to jenter, de har korte og "søte" navn tostavelses navn, føler jeg sliter med å finne et navn til som er like fint liksom.. hehe:) kan ikke dere skrive inn masse fine og korte navn? både guttenavn og jentenavn? pliiiiiis:))
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Ane Anne Anna Annie Anja Ava Eva Pia Molly Tilla Tone Nina Sara Nora Mille/Milla Mette Lykke
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 tusen takk! likte sara best kanskje, det passer veldig fint med de to andre navnene jeg har på jentene mine:) flere forslag? vet ikke om jeg får jente eller gutt enda, så må gjerne komme med guttenavn forslag også
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 lea silje julie nora vilde stina stine lene lena elena tea vida guttenavn: adrian tobias mathias martin andreas erik tord Dette var mine forslagg...syns at det er mye enklere med jentenavn enn guttenavn da;)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 tusen takk for forslagene:) er enig i at det er enklere med jentenavn:) flere?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Tor Bjørn Erik Eirik Espen Peder Petter Hans Lucas Marcus Morten Leon/leo Phillip Adrian Mats/Mads Carl Kim August Jonas Johan Simen Det var de jeg kom på i farta,må løpe og hente i bhg nå. Håper du fant noen du likte.
prebs Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 Jeg liker alle poppisnavnene som er tostavelsesnavn, i tillegg kommer noen litt sjeldnere forslag: Ebba Hedvig Klara Nanna Silja Silje Synne Ingvild Agnes Pelle Simen Bendik Sigurd Lasse Sverre Olav Peder Preben
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 Du kan ikke seriøst foreslå mette tone anne og eva..
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 4. november 2008 #9 Skrevet 4. november 2008 Synes Emma er utrolig fint! :-) Hadde ikke jeg vært tante til ei som heter Emma, ville jeg kalt jenta mi det. Ellers så liker jeg Sara veldig godt! Det skal nok min neste hete om det blir jente :-)
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 4. november 2008 #10 Skrevet 4. november 2008 Min nummer tre, skal evnt. hete Ask eller Iris.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #11 Skrevet 4. november 2008 Vilde Ella Mie Milla Guro Frida Theo Jakob/Jacob Oscar Jens Jonas
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #12 Skrevet 4. november 2008 JAN er fint. Og til jente vet jeg ikke sikkert hva jeg ville brukt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå