Ksenia & Anjem Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Søren hva skjer a? Får ikke solgt noenting jo..Aldri vært noen problemer før, men nå står det helt stille..Ikke har jeg overpriset heller..
polarn & pyrene Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Jeg har samme problemet, får ikke solgt noen ting lengre. Før var det ikke noe problem, men det har vell sikkert noe med denne finnans krisen å gjøre da.
Ksenia & Anjem Skrevet 4. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2008 Ja jeg tenkte på det...
-------- Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Kan det være noe med at det er veldig mye tilsalgs av det du skal selge da? Så på nyhetene at pga finanskrisen gik brukt utstyr som varmt hvetebrød på sider som finn.no
Honningmelon Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Vet ikke hva du selger, men jeg hater uoversiktlige annonser. Da klikker jeg meg rett ut. Jeg har flere ganger kjøpt brukte barneklær til bruk i bhg, men da må annonsen være veeeeldig oversiktlig.
Den lille prinsesse Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Her går det også veeeldig tregt. Har 3 annonser ute nå, og 3 til kommer i løpet av kvelden. Før gikk det ett par timer maks og folk hadde sendt sms eller mail, nå har det gått noen dager og har ikke hørt noe...
Ksenia & Anjem Skrevet 4. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2008 Er ikke uoversiktlig annonser;)
Gjest mphs Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 Jeg har akkurt solgt to vogner + noe annet. Jeg hadde heller underpriset.
gerd Skrevet 4. november 2008 #9 Skrevet 4. november 2008 Jeg gikk inn på min egen annonse og sendte mail til meg. Har ikke fått den enda... Har heller ikke fått mail fra finn med bekreftelse, men annonsen er der jo. Kanskje noe feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå