-Mariposa- Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Hei, så du hadde skrevet et innlegg om at du hadde dipp i tempen etter el for så å få økning. Jeg hadde en dipp på dag 5 DPO og nå på dag 8 gikk tempen opp langt over de andre tempene jeg har hatt. Kan jo være jeg var ekstra varm i dag tidlig, men kan det også være et positivt tegn? Tok en grav test i går for morroskyld som var negativ, men hadde ikke forventa noe annet
Gjest Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Hei;) Det virker veldig positivt!! Hadde en dipp jeg og, og så økte den. Sank litt i dag, så håper ikke mensen dukker opp nå altså. Om tempen øker op meg i morgen, så mååå det være noe der..hehe;) Når tempen får en dipp, så kan det tyde på at egget har festet seg. Pga hormoner osv vil det bli en dipp. Om den så stiger igjen, kan det tyde på at du er gravid. Ikke alle som får høyere temp og noen får høyere temp uten å være gravid, men det er veldig positivt;) Er på 11 dpo i dag jeg.. og neg test i morges. *snufs*. Men egget kan feste seg fra dag 4-12 etter el. Er så forskjellig. Så selvom jeg har en lavere temp i dag, kan det jo være en dipp om egget festet seg i går;) Masse lykke til Mariposa! Skal krysse fingrene for deg;) Ps: Fant denne på fertilityfriend: If you want to look for signs of pregnancy on your chart, you will want to start looking for changes in your temperatures around 7-10 days past ovulation. This is the most common time for implantation to occur. Some women see a slight dip in their temperatures and then another rise. You could also see another temperature rise on your chart at this time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå