Gå til innhold

gravid og vakker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange som sier de føler seg tykke og stygge når de er gravid. Jeg er førstegangs, men har det helt motsatt, jeg er stolt av magen, kroppen er større men det er bare deilig. Er 22+3 og har gått opp 6 kg, er ingen flis fra før, 166 høy og 65-66 kg før jeg ble gravid, helt normal vil jeg si. Men jeg føler meg absolutt ikke tykk eller stygg. Er det ikke sånn det skal være? Nyte den tida hvor vi helt naturlig skal legge på oss??

Jeg skal ihvertfall nyte hvert sekund, ps, har ikke et problemfritt sv.sk, har bekkemløsning o.l, men bare sier at vi skal føle oss flotte:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg kommer til å føle meg på topp når magen kommer sjikkelikt fram tror eg:D, er 24 uker idag å ikke så mye baby mage enda.. Gleder meg til den kommer, kommer nok til å så stor ut, men det skal vi gravide også gjøre :D

Skrevet

Skjønner hva du mener. Jeg føler meg ikke stygg på noe vis jeg.

Og så godt å se magen vokse- uten at det kun er fett der :):):)

Skrevet

Jeg følte meg gravid og vakker første gang. Da hadde jeg overskudd, hadde tid til å trene og gikk ikke all verden opp (14 kg). Også fikk jeg for første gang i mitt liv større pupper.

Nå føler jeg meg alt annet enn gravid og vakker, heller som en blanding av en vaskefille og en elefant;-P

Skrevet

Vaskefille og elefant du!!! :):):):o:O:O

Skrevet

Jeg er vakker gravid:D:D:D Haha.. Selvtilliten på topp:D Neida... Men jeg føler meg bra, og det er jo faktisk ikke til å legge under en stol at jeg er fornøyd med at magen er som den er, og at jeg ikke automatisk flyr rundt og trekker den inn! Men jeg tror man må bli såpass stor at det ikke er noe tvil om at man er gravid før dette fenomenet kicker inn:D Jeg syns jeg ser godt ut, og liker tanken på at JEG kan lage ett nytt liv!

NYT DET DAMER!!!

Skrevet

Jeg føler meg som en elefantbæsj!

Skrevet

Føler meg også vakker;o)

Men bør helst vært litt nysminket og da før jeg møter den store verden. Er ganske trøtt for tia, så føler meg mest vel med litt glød i ansiktet!

Koser meg med struttemagen og skal nyte den de siste mnd nå siden dette er mitt siste svangerskap.

Skrevet

Det er fint å være gravid!

Jeg har alltid sett på gravidmager med beundring i blikket.. noe så fantastisk! :)

Skrevet

Trives også veldig godt som gravid og føler at jeg ser bedre ut nå enn jeg har gjort på lenge, for nå er det ekstra stas og kle meg fint og fikse håret osv. Vil at hele verden skal se hvor fin jeg er og at jeg er gravid..Godt selvtilliten er på topp hehehehe ;)

Føler meg fresh og flott og er stolt av min vakre lille mage :)

Og det er jo bare et stort pluss at puppene har vokst litt, for de er små til vanlig , så jeg føler meg kvinnelig!

Skrevet

Vi er så floooottte :) Jeg elsker å gå rundt å strutte med magen som bare blir synligere og synligere. Er 24 + 2 og ligger over normalen på funsusmål uten at det plager meg. Lagt på meg ca 7 kg (fra 57,5) og er 165 cm høy, altså en liten dame med stoor mage ;) Har fått noen gode og solide håndtak på sidene og bak, men flott er jeg for det :) hi hi

Har også blitt et kjolemenneske nå...fantastisk deilig å slippe bukksene.

Det er litt for mange som skjuler seg bak store klær (feks mannens skjorter og formløse store gensre) når de er gravide og det synes jeg er synn for uansett utforming av kropp/mage så er jo et svangerskap noe vi kan være stolte av, er det ikke??????

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Høres så deilig ut å være så lita :)

jeg er jo svær som en låvedør i utgangspunktet så svangerskapet gjør bare vondt verre!

180 cm høy og 104 kg før jeg ble gravid, så det er tungt.

Har bare lagt på meg 3 kg i uke 21 da, så skal ikke klage denne gang :)

Forrige gang gikk jeg opp 33 kg og hadde 3 ++ på ødemer. klarte ikke sende sms på slutten engang.

Men jeg får lange slanke unger selv om jeg er stor.

guttungen var 55 cm og 3945 gram så lang og tynn :)

Gleder meg til å starte et lettere liv etter endt svangerskap ja! og gleder meg litt til jeg får gravidmage!

Skrevet

jeg følte meg vel vakker ganske langt ut i svangerskapet, men de 2 siste ukene, følte jeg at alt bare var dritt.

Jeg hadde veldig stor mage sist, jordmor var sikker på at det var tvillinger i uke 17, og folk spurte om jeg skulle føde snart fra uke 20.

Å når jeg gikk rundt på sentret 1 mnd før fødslen, så snakket folk både om tvillinger og fødeklar ect.

Jeg er liten, magen var enorm. Jeg hadde faktisk midje hele svangerskapet.

Men når vannet la seg på alle steder i kroppen, å ansiktet ble rart og nesa ble rar å det eneste som passet var kjolen min. Da følte jeg meg FÆL.

Jeg syns man skal være litt forsiktig med å fortelle hvordan man skal føle seg ect. For det får det som ikke føler seg så bra, sikkert til å føle seg værre. Ikke nok med at de ikke føler seg bra, men de blir samtidig "sett ned på" av de som trives som gravid.

Bekkenløsninger har ingenting med utsende å gjøre, jeg var selv 50% sykemeldt fra uke 14, 15 eller 16 sist gang, å så 100% fra uke 25 ca med gangvansker.

Så jeg har problemer med å skjønne at du kan ha så ille bekkenløsninger når du snakker om å nyesvangerskapet. Jeg fikk ikke lov til å støvsuge en gang.

Så blir litt iritert av sånn "nyte hvert sekund" snakk, for man har pokker meg lov til å hate å være gravid til tider også. Å hater man det hele tiden, har man faktisk lov til det også. Uten at noen skal kunne si noe på at det er feil.

Skrevet

Så jeg har problemer med å skjønne at du kan ha så ille bekkenløsninger når du snakker om å nyesvangerskapet.

mente : nyte ssvangerskapet.

Å prøver ikke å si at du ikke har vondt, men det er da helt umulig å nyte bekkenløsninger.

Skrevet

Men vi har ikke kommet til de to siste ukene enda, og det er leeeenge igjen ;)

Jeg tror dette gla-innlegget reflekterer hvor fin denne "gyldne midten" er for mange i svangerskapet.

De 3 første mnd følte jeg meg som en feit dritt som var konstant kvalm og deppa. Men nå: helt herlig :)

Skrevet

Jeg har vært så kvalm og dårlig fram til nå (uke 14),så jeg har just ikke følt meg vakker.

Dro en tur til byen forrige uke for å kjøpe meg noen nye klær, og iført disse møtte jeg en dame som sa: "Jøss, så vakker du er. Du er noe med den mest sexy gravide jeg har sett." Tror aldri at slike ord ville betydd så mye for meg noen gang som akkurat da.

Så nå går jeg rundt og tror at jeg er en veldig vakker gravid. Viser stolt fram min lille struttende mage, og smiler fra øre til øre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...