dritgrei hei hei! Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 og jeg elsker det!!!! Fy søren så glad jeg er for bokstavene på do... og snart, da har jeg både tapet i stua, og en kjempestor wallsticker i trappa! jada... jeg sier "jeg", for jeg tror ikke dritgreipappan syns store klistremerker er så viktig egentlig :-)
iznogood Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Jeg har ikke bokstaver på do, så dette vil jeg gjerne høre masse mer om. På hvilken måte er bokstaver på do en inspirasjonskilde i hverdagen, fek? Burde jeg skaffe meg bokstaver på do, og det snarest? Så langt har jeg bare papir, håndklær, vask, doen og et par sorry fredsliljer... Og det gir meg liksom ingen ehh... feeling. Så det er kanskje bokstaver jeg mangler? (Og i dag kan jeg lese dem også :-)
Sara Rompompei Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Jeg ønsker meg sånne bokstaver jeg også! Den doen din er jo virkelig den kuleste doen i gata hihi. Får ikke skrevet noe til deg der da, for jeg er ikke like kul ;o) (enda kanskje.... hihi) Sånne menner skjønner egentlig ikke vitsen med å skaffe noe som helst til å ha på veggen de. Heeeeeelt til de ser at det faktisk ble ganske kult og fint! Hilsen en erfaren dum-mann-dame hahaha
Sara Rompompei Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Lagre fort fort fort er ikke alltid så lurt. I allefall når man ikke har skrevet ferdig. Men disse hendene jobber så fort fort om dagen hahahaha Jeg lurer på en ting .... HVOR FÅR DU TAK I SÅNNE KULE BOKSTAVER??????
Trollmora Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Åh.. Bokstaver på do, det har jeg aldri tenkt på! Hva står det da? Do - wc - toalett? Eller hva man gjør? Eller et lite visdomsord eller tre? ) Enkelte menn synes slike ting kan være uviktige, helt de de ser det ferdige resultatet og synes det blir kjempetøft. Andre vil ha ett ord med i laget og atter andre finner pynting og stæsjing helt meningsløst uansett. Tenker dritgreikjæresten holder til i kategori 1 og 2, jeg. Klart han bryr seg om hva kjæresten mener! Klæm til dopoeten fra
dritgrei hei hei! Skrevet 4. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2008 jeg har bestilt en fin liten stening på do, som jeg blir glad av hver eneste dag! og det har jeg bestilt av noen fine folk som lager bokstaver til å ha på veggen eller hvor du vil, og jeg blir virkelig virkelig glad! helt klart, du burde ha bokstaver på do!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 4. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2008 olaogkari.no heter de! Fine folk og VELDIG FINE BOKSTAVER!
dritgrei hei hei! Skrevet 4. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2008 han er aller helst i kategori 1. Han vet ikke at han vil ha det sånn før det er der ;-)
Maud Skrevet 4. november 2008 #9 Skrevet 4. november 2008 Jeg så bilde av de kule bokstavene dine og ble imponert og bittelitt klar for å se etter noe kult jeg også. Vi som har speil i taket på badet trenger kanskje en aldri så liten oppfriskning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå