Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Noen som har hatt dette? Jeg har fått det, mellom beina med trusekanten liksom også så er forferdelig ubehagelig. Noen som har tips eller råd mot dette?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=1623
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Ungen min hadde det. Hun fikk det da hun var 10 mnd og den siste forsvant nå som hun var 3 år.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Kan noen forklare hva mollusker er?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Små kuler i huden som etter hvert blir som kviser. Om man tar hull på de må man være snar med å rense bort alt og sette på plaster for de er veldig smittsom. Og de er ikke fine. Veldig vanlig at unger nå til dags får det.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Ser de ut som kviser? Med sånt gult/hvitt i? Slike sprekkferdige?
Mø schæl! Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 Mollusker skyldes et virus i kroppen, og er veldig vanlig. Jenta vår var usedvanelig hardt plaget, så vi fikk time hos hudlege hvor de "verste" (store) molluskene ble fryst. Dette har hatt veldig god virkning, nå ca en måned etterpå, er de fleste borte. Og her snakket vi mange hundre... Det er per i dag ingen medikamenter/salver som hjelper mot mollusker, så mitt råd til deg er, hvis dette er plagsomt: få fastlegen din til å fryse dem vekk. Det er gjort på en, to, tre! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 Har lest litt om dette nå men skjønte ikke helt alt. Voksne kan også smittes, hyppigst seksuelt med mollusker i genitalområdet. hva mener de med det? Regnes det som en slags kjønnsykdom som man kun kan få hvis man har sex med en som har det fra før, eller kan man få det uansett? Da mener jeg kun voksene
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #9 Skrevet 4. november 2008 Trenger ikke ha sex for å få det, men ved vanlig hudkontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå