Gå til innhold

Barnslig å være naken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske ofte når jeg går naken fra soverommet og ut på badet, kommer det en rar tanke i hodet mitt: Er ikke dette utrolig barnslig? En voksen dame, og så splitter naken? Er det ikke bare småbarn som går sånn? Vi er da voksne folk, som burde ha sluttet med det. Heldigvis varer ikke de tankene så veldig lenge, men de kommer igjen og igjen.

De samme tankene kan melde seg når jeg forestiller meg at vi har samleie. Tenk å være kliss naken sammen med en annen voksen, ikke for å lage barn, men bare for å kose.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke de helt normalt å vere naken da..

Eg pleier og å gå naken gjenom huset på natta eller om morgenen.

Og min man liker å gå rundt i boxer på kvelden, sitte på sofaen i bare boxer og slappe av..

Skrevet

Jo, egentlig så mener jeg det, men kommer bare noen rare tanker av og til. Nesten den samme ekle følelsen som når man drømmer at man selv er helt naken, men ikke de andre.

Skrevet

Har hatt noen lignende tanker selv tidligere. Men de siste par årene har jeg gått veldig mye naken rundt omkring i leiligheten, særlig sommerstid. Dermed føles det også mer naturlig. Har også vært på naturiststrender om sommeren, hvor alle er helt nakne. Tror det har mye med vanen å gjøre. Kanskje oppveksten også?

Skrevet

jeg tenker mer når slutter man å vise seg naken for sine barn. Er ikke sjenert men vil heller ikke gjøre barna/ungdom brydd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...