Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Jeg er veldig ruglete rett innenfor skjedeåpningen opp mot magen. Kjennes ut som en valnøtt. Har hørt at g-punktet kjennes slik ut, men dette er ikke det. Det er snakk om en liten cm eller to innenfor åpningen. Normalt eller? Hva kan det være?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Rett innenfor åpningen? Har hørt at det er ca. 5 cm oppi. Dette kjenner jeg når jeg har fått første leddet på fingeren oppi, det kan ikke være mer en 1 cm. oppi... HI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 nei, stemmer det at det er første ledd på fingeren. ca 1-2 cm innenføor skal du kunne kjenne det.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Oi... ok.. da er det nok det. For noen ganger kjenner jeg det godt, og andre ganger tror jeg ikke det er der i det hele tatt. :-) Ikke så ofte jeg kjenner etter ting oppi der.. Men nå har det ihvertfall vært ganske tydelig i to dager! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå