Lillegull og meg Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Bruker dere lammeskinn i vogna nå når dere har begynt med voksipose?
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Nei, men dersom det skulle bli maaaange minusgrader så kommer jeg nok til å vurdere å legge voksien oppå lammeskinnet ja. Har bytta til sportsdel nå og den er litt mer luftig enn baggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå