Gå til innhold

weeeeeeeeeee:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg tror eg er gravid:)hihi teste posetivt på to eggløsnings tester pluss to graviditetstester:)men det var billig tester da tror dere at de er like seriøse som clear blue? eller bør eg ta en sånn også?

endelig etter å ha mistet i ma i april smiler lykken til meg igjen:) kjempe gla,men utrolig redd for at det skal gå gale igjen:(

masse baby støv til dere alle jenter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skal være like sikre som alle andre tester. Du trygt slå deg til ro med at du er gravid igjen :)

Gratulerer så mye!!

Skrevet

GRATULERER!! Så gøy å høre at det klaffet, spesielt for deg som har mistet. Ja jeg tror billigtester er seriøse, men hvis du vil ha bekreftelse fra alle hold kan du jo ta en CB også. Har du hatt noen tegn til at det klaffet denne gang før du tok tester? Når hadde du IKM? Gratulerer igjen, håper du får en fin graviditet :)

Skrevet

tusen takk jenter:) hadde ikm på lørdag,men den har vært så ustabil i det siste så tenke bare at den kom,mine sympomer var vel mensmurringer siden el,masse stikking i magen og på sidene,litt ømme brystvortere,men trodde det bare var mens på vei, åååå er så gla trodde at eg aldri skulle bli gravid igjen etter å ha mistet,men når vi slappet litt mer av denne måneden så klaffet det gitt:)

:):):):):)

Skrevet

Gratulerer såååå masse :))) morro å høre at det klaffet for deg som har mistet. har selv nettopp mistet i SA, så håper det snart kan klaffe igjen her også.

Men kjønner godt at du er nervøs på at det skal gå galt denne gangen også, for akuratt den følelsen sitter jeg også med.

Men tror nok at denne gangen går det bra for din del, Masse Lykke Til Videre :)))

Skrevet

Gratulerer så mye!

Innom fra 1.tri :-)

Må bare bekrefte at billigtester funker, det er det jeg har brukt i begge tilfeller og selv om streken har vært fra nesten usynlig og til like sterk som teststreken har jeg vært gravid. Har aldri opplevd å få en strek uten å være gravid!

Masse lykke til og håper spiren sitter denne gangen!

Skrevet

hei! gratulerer så masse med ny graviditet:) jeg har akkuratt vært igjennom det samme, mistet i ma i juli og er akkurat blitt gravid igjen! foreløpig temin er 12 juli, jeg hadde ikm på fredag som var, så vi har vel termin ca den samme tiden da?:) jeg er også kjempe redd for å miste igjen, det er jo naturlig! men de sier jo at det sjelden skjer to ganger på rad? håper det går bra med både deg og meg denne gangen hvertfall!:)

Skrevet

De testene skal være like sikre som CB!:)

Gratulerer så masse!!!!:):)

Har selv mistet i ma i juni, så nå holder vi også på å prøve!:) Skjønner at du er litt engstelig for at det ska gå galt igjen. Det er derfor vi har ventet litt med prøvingen.. jeg kommer nok også til å være litt redd for at det samme skulle skje igjen!!

Jeg tror det kommer til å gå kjempe fint med spiren din, bare prøv å nyt det og tenk at dette er en ny spire som er helt frisk!!:)

Skulle det gå galt så er det grunner for det, det høres hardt ut (tro meg jeg vet hvor tøfft det er å miste) men det er jo noe som er galt!:(

Prøv å slapp av og kos deg du, du er jo gravid!!!:):)

Klem fra meg!

Skrevet

så skjønne dere er jenter:)koselig at så mange bryr seg:)

har ikke gått helt opp for meg ennå hihi er på jobb nå å prøver å fokusere på jobben men er ikke lett hihi.

Håper vi sees alle på 1 trimester:)

stor klem i fra meg pluss spiren min:)

Skrevet

så koselig at vi følger hverandre inn på 1 trimester da:) denne gangen skal det gå bra for oss:) har vel termin 10 juli så vi får en sommer baby:)

prøver p ikke tenke for mye på at eg kan miste,men er ikke lett.vi har ikke lyst å gå igjenom det igjen:(

håper spiren din også klorer seg fast:) masse lykke til:) klem

Skrevet

Gratulerer såmye... så heldig du er:) Håper denne siden blir som og alle kommer etter:) Lykke til videre:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...