Gå til innhold

Hva ville dere gjort....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt permisjon fra jobben for å være hjemme ett ekstra år med minstemann...Jobber i bhg,men har nå funnet ut at jeg har ikke lyst i det hele tatt til å begynne der igjen..Jeg kan jo ikke ta permisjo i flere år for at jeg ikke vil dit igjen..Selv kunne jeg tenkt meg å sagt opp jobben og heller prøvd å funnet meg noe annet å gjøre,prøvd noe helt annet..Er dagmamma nå,så får jeg ikke noe annet så er jo det ett alternativ til høsten igjen og..

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke sagt opp før jeg hadde en ny jobb å gå til selv om det virker enkelt å få jobb i bhgsektoren for tiden (om det er det du har lyst å jobbe med). Benytt tiden du har til disposisjon i permisjon til å søke litt rundt på andre alternativer og si heller opp når du får napp :o)

Skrevet

jeg har søkt permisjon 3 mnd ekstra... men jeg sa opp 1 oktober. Skal egentlig tilbake til jobb 13. mars.

Sjekk på nettet etter kurs eller noe du har LYST til å gjøre, og begynn med det.

Jeg hadde bestemt meg for at nå var det på tide å gjøre noe jeg har lyst til, å ikke bare jobbe for å få penger inn.

Jeg tenker som så at uansett så er det ikke noe problem å få seg en deltidsjobb hvis det skal knipe skikkelig i lommeboka. Og får du deg ikke jobb så slipper du ihvertfall å putte barnet i barnehagen og da har du jo ihvertfall 3300 kr ekstra i måneden...

Jeg hadde ikke nølt ett sekund med å si opp hvis du ikke trives...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...