Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Har søkt permisjon fra jobben for å være hjemme ett ekstra år med minstemann...Jobber i bhg,men har nå funnet ut at jeg har ikke lyst i det hele tatt til å begynne der igjen..Jeg kan jo ikke ta permisjo i flere år for at jeg ikke vil dit igjen..Selv kunne jeg tenkt meg å sagt opp jobben og heller prøvd å funnet meg noe annet å gjøre,prøvd noe helt annet..Er dagmamma nå,så får jeg ikke noe annet så er jo det ett alternativ til høsten igjen og.. Hva ville dere gjort?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Ville ikke sagt opp før jeg hadde en ny jobb å gå til selv om det virker enkelt å få jobb i bhgsektoren for tiden (om det er det du har lyst å jobbe med). Benytt tiden du har til disposisjon i permisjon til å søke litt rundt på andre alternativer og si heller opp når du får napp )
fjollefrua Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 jeg har søkt permisjon 3 mnd ekstra... men jeg sa opp 1 oktober. Skal egentlig tilbake til jobb 13. mars. Sjekk på nettet etter kurs eller noe du har LYST til å gjøre, og begynn med det. Jeg hadde bestemt meg for at nå var det på tide å gjøre noe jeg har lyst til, å ikke bare jobbe for å få penger inn. Jeg tenker som så at uansett så er det ikke noe problem å få seg en deltidsjobb hvis det skal knipe skikkelig i lommeboka. Og får du deg ikke jobb så slipper du ihvertfall å putte barnet i barnehagen og da har du jo ihvertfall 3300 kr ekstra i måneden... Jeg hadde ikke nølt ett sekund med å si opp hvis du ikke trives...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå