Gjest Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Mini fikk spysyken på fredag, og smittet da meg og minsta(vi ble syke på søndag). Jeg var derfor rimelig redusert både da og i går. På søndag skulle han starte en maskein med klær siden minsta hadde kastet opp i senga. Joda, flinke mannen hiver inni et laken, et leketeppe, den helt tynne overmadrassen vår og et håndkle, 95 grader, full rulle. Tabben der var da at han ikke ristet klærne først, så i tillegg til det jeg allerede har nevnt fikk han inni en tom dorull. Kjempegøy. Fikk slått av maskinen og tømt den. Ble en del arbeid for å få vekk alt fra filter, klærne og trommelen ja. I går skulle mesterkokken lage middag ( flinke mannen:) ). En av hans tre spesialiteter, tomatsuppe med makaroni og egg, ( de to andre er forresten pølse og pose-stappe, og grandi med ekstra ost) Joda god mat det. Etter at det var gått noen timer siden vi hadde spist daffa jeg ut på kjøkkenet for å rydde, syns da det hadde stått lenge nok. Da spratt han opp og sa, skal ta det jeg. Flott tenkte jeg og la meg på sofaen igjen. Men det var ikke like flott i dag da jeg skulle begynne på storrengjøringen min ( og tro meg det trengs etter en helg med sykdom) I vasken var det fult av makaroni, egg og størknet tomatsuppe. Etter 5 min med oppvaskkosten, masse varmt vann og zalo ble den da ren. Over til komfyren. Om tomatsuppa koker over er det vel ikke nødvendig og tørke opp? Neida komfyren fikser vel det selv. Jada, ble en kjekk jobb det også, men med jif skurekrem fikser vi det meste:) Kunne fortalt en del mer, men dette ble jaggu langt nok:) Men han er snill da, og mener det jo bare godt, gode mannen min. Men en god husfar, det blir han aldri:)
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 i helga skulle min kjære ENDELIG vise at han duger og satte i gang hele TO vaskemaskiner.. idag da jeg skal stryke klær ser jeg at han har vært så flink å vaske alle ullklærene til mini på 60 grader. Lekkert! gjett hvem som skal få gå på butikken når han kommer fra jobb!
Gjest Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Vaskemaskina får ikke mannen min røre om det så smeller i helvetet! Men, han er super til å lage mat OG vaske på kjøkkenet. Vasker alltid opp etter både min og hans matlaging. Han kan ikke vaske gulv og bad, men det får så være når han er så flink på kjøkkenet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå