aikipia Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 skal gifte meg til sommeren, og skal bestille fotograf snart, vi bor 40 min fra fotografen....drar vi til studioet, eller kommer fotografen hit? hvis vi drar til fotografen blir vi jo borte fra gjestene i minst to timer....? trenger tips!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Vi hadde fotografering mellom vielse og middag. Husker jeg ikke helt feil var vielsen ca 2 og middagen klokka 5 så vi hadde god tid til å kjøre til fotografen, ta innendørsbilder og deretter kjøre til "location" og ta utendørsbilder. Fotografen kan sannsynligvis gjøre det dere ønsker.
Gullemor Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Vi hadde fotograferingen først vi. Dro rett derfra til tinghuset, fra tinghuset og hjem med gjester på litt snacks og vin, og deretter til middag på restaurant. ) Alt var jo i "nærheten" av hverandre, da... Funket bra for oss.
It's all about me Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Hadde også litt reisevei til fotografen og litt lite tid mellom vielse og middag. Så her kom fotografen og tok bilder i området rundt kirka. Men så giftet vi oss på Akershus festning og der er det jo kjempefint og flere forskjellige områder og bakgrunner å velge mellom.
aikipia Skrevet 4. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2008 Kansje vi burde ha vielsen før, og så dra til fotografen i mellom, gjestene får klare seg selv den tiden det tar....kan jo ha vielse kl 13, og middag kl 17, da får vi god tid, men blir det lenge å vente mellom?? de fleste av gjestene bor her, eller har slektninger å være hos her, og de som ikke har det kan jo være hjemme hos oss og vente, men vet ikke....her er ikke noen spesielle plasser å ta bildene på så tror vi må i studio....vil egentlig ikke ta det før, da brudgommen ikke skal se kjolen, osv... blir kansje travelt også, når jeg skal til frisør o.l. men vet ikke hva som blir best....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Blås i gjestene, hehe. Neida, men de klarer seg fint de mellom vielse og fest, det er helt vanlig å ha litt tid mellom her. De fleste hos oss dro hjem i mellomtiden, mens toastmaster arrangerte en kafetur i mellomtiden for de som var tilreisende, dessuten tok jo festlokalene i mot en stund før middagsservering.
aikipia Skrevet 4. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2008 Har bestilt kirke til 15.00, men burde kansje flytte det til 13.00 for å få bedre tid, vet ikke hvor lang tid det tar hos frisøren o.l. men står vel opp tidlig, så da blir jeg vel klar:) tok det lang tid hos fotografen? Lurer på når jeg skal bestille time der da....??
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 Vi hadde kjempegod tid og endte opp med å "måtte" kjøre en liten tur etter endt fotografering for at vi ikke skulle komme før gjestene til spisestedet, hehe. Spør fotografen, h*n vil ha god peil på hvor lang tid h*n trenger, og så kan dere jo evt høre om å få ta bilder et sted nærmere der dere er. Tiden jeg brukte hos frisøren var vel 2-3 timer tenker jeg, hadde også god tid der (mamma kom innom med litt mat underveis). Grunnen til at vi fikk så god tid til fotografen var vel egentlig at ting tok mindre tid i kirken enn vi beregnet. Glemte jo helt ut at liten slekt = færre å ta i hånda på vei ut, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå