Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Sambo har snart bursdag, og jeg har kjøpt det til han. Han er så slapp på barberfronten, noe jeg ikke er så begeistra for, så jeg tenkte at hvis jeg kjøpte en skikkelig barbermaskin til han, så ville han kanskje bli flinkere. Nå har han bare en billigsak til 100,- som nesten ikke tar. De gangene han prøver å barbere seg med den, hører jeg han banner og sverter inne på badet. Så, jeg har asså kjøpt en skikkelig en... Men så begynte jeg å tenke på om det kanskje er en kjedelig gave, eller..?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Nei syns det var en fin gave jeg. Da får han noe han har bruk for:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Det er i seg selv en flott gave, men erfaringsmessig blir ikke den brukt heller, fordi den ikke tar så godt som en høvel, uansett hvor bra den er. Sambo har en BRA en, som kosta veldig masse i sin tid, men den har aldri fungert optimalt. Fikk en fra buzzador, som også er bra, men ikke fullt så dyr, den tar heller ikke... Jeg kjøpte til min x-sambo en gang, og han endte også opp med å ikke bruke den, for han følte han måtte barbere seg med høvel etter maskinen..
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2008 Ok, takk for svar! Ja, vet at den faren er der, men sambo får ikke brukt høvel, for han tåler det ikke. Derfor må han ha en maskin. Håper derfor han blir glad for en som tar litt bedre enn den han har... Får bare krysse fingra.
Gjest Gul stjerne Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Vel.... Kjæresten min er snauskalling, har voldsomt budsjett på høvler, og dårlig barbermaskin. Jeg har spurt om han ønsker seg en ny i gave, bursdag el jul, men svaret er NEI! Han synes det er en skikkelig kjip gave. Jeg er derimot litt uenig med ham. Men om jeg var deg ville jeg lagt med en liten tilleggsgave, noe søtt, romantisk el koselig som du vet han liker. En sexy bokser el en bra cd, eller sexleketøy til felles bruk. Knis.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 4. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2008 Hehe )) Ja, tenkte på å gjøre det, finne en liten tilleggsgave. Da blir det sikkert bra, håper jeg...
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 Om han ikke tåler høvel, så er det jo helt klart en suveren gave!
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 4. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2008 Ja, får satse på det. Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå