annie72 Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Er det noen her som kjenner til om det finnes reisesenger som kan egne seg til tvillinger? Altså så man slipper å ha med seg to stykker? Snupp&Snupp er nå 6 mnd og ligger i hver sin seng så jeg vil tor at en enkel seng på reise vil bli for trangt selv om de kanskje kan kan ligge anføttes?
Silvia Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Jentene mine på 8 mnd ligger fortsatt anføttes i reisesenga når vi er borte (har hver sin seng til vanlig). Men lurer også på om det finnes reisesenger som er litt større...
* vannmamma * Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Hva med å bruke den posen de evt ligger i på vinterstid? Storesøster hadde voksipose, og den ble brukt som "seng" innendørs når vi ikke gadd å ta med reiseseng. Kan evt bygge et lite "rede" rundt for å sikre at de ikke stikker av. Posen kjenner de jo godt og (som oftest) sover godt i utendørs. Jeg var en uke hos mine foreldre nylig, og da lå mine små i dunposen sin rett på gulvet om natta.
annie72 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2008 Det var et godt tips, det kan sikkert funke:-) Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå