Kokosnøtt Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Jeg føler liksom at alle tror at babyen sparker hele tiden, men jeg kjenner liksom ikke noe. Er i 8 måned, så den burde jo kanskje bevege seg litt? Men er det uvanlig? Kjenner når den ruller rundt og rompen hans bruker å stikke ut som en hard klump, men ellers er det ganske stille. Ikke noe som jeg synes kan defineres som "spark". Mer som "rulling" Er det rart? Hvordan opplever dere livet? Er det bare jeg som er dårlig til å kjenne?
Herkules Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Sånn har jeg hatt det i to svangerskap, jeg kan vel nesten ikke si jeg har kjent et spark. Jeg har kjent litt rulling, men har kjent så lite begge gangene at jeg har vært på bekymringsturer til føden Det er mao fler osm har det som deg Jeg merker ikke stort forskjell fra sist i forhold til liv, men denne gangen har jeg morkaka foran som demper bevegelser. Slitsomt nå på overtid å gå å kjenne etter liv hele tiden og ikke være sikker på om jeg har kjent noe den dagen Lykke til Veldig bra du kjenner kroppen beveger seg, må ikke være spark
Krissy78 Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Må ikke glemme at det begynner å bli ganske trangt der inne, og det er da mye lettere for babyen å rulle seg rundt enn å turne og sparke som tidligere... :-)
Paulita Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Jeg har også en relativt rolig baby. Vil vel heller si at jeg kjenner rulling og bevegelse enn spark. Tipper jeg kan telle antall spark totalt på en hånd... Sånn har det vært hele tiden, og det tok tid før jeg kjente liv i det hele tatt. Tror ikke det er noe å bekymre seg over så lenge man kjenner bevegelse og liv! Kanskje har vi bare beskjedne babyer i magen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå