Gå til innhold

virus på BIMsidene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det andre dagen denne blinkingen foregår (musepila). For min del skjer det på bimsidene, og det nonstop. Etter å ha brukt internett flittig i ti år hvor jeg aldri har opplevd lignende før så begynner jeg å lure... Kan det være ett virus eller noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, nå ble jeg faktisk litt glad.. :P Trodde det var bare meg, og at det var dataen eller musa her.. :P Men skjer her og, sikkert et bug..

Skrevet

det er mange av oss. ligger innlegg, og gjerne fler av samme sort, på mange av de forskjellige forumene her, så problemet gjelder mange. Så da er det helt klart ett eller annet med sidene mener jeg....

Skrevet

Og jeg som har beskylt gubben for å pådra maskinen min virus :-) Ja, ja så får han vel låne den likevel da...........

Skrevet

Hehe, jeg kan ikke skylde på andre enn meg selv hvis jeg får virus på maskinen. Vi går for hver vår bærbare, da slipper vi krangel om hvem som skal bruke pc:) Men var relativt irritert her i stad, først den blinkende musepekeren, så datt jeg ut av hele dib, og kom ikke inn igjen på en stund*grrr* Godt jeg kunne begynne forberedelsene på middagen i mellomtiden;)

Skrevet

Har noen meldt fra til moderator?????????? Vi burde jo bare logge oss av så lenge i protest..

Skrevet

Er i orden her hos meg nå da...

Skrevet

her er det ikke ok.... har blinket uavbrutt siden i går i allefall :(

har noen sagt ifra til moderator?

vet ikke helt hvordan jeg gjør det her inne jeg...

Skrevet

Er nok ikke virus, men snarere noe feil med sidene - skulle ikke forundre meg, for her er det jammen meg så mye surmaga dritt ;o)

Hehe.. nei, det er nok mer av teknisk art, en scriptfeil el. lignende. Jeg har i hvertfall meldt fra til ansvarlig redaktør, så får vi jo se hva resultatet blir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...