Lala & Po Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Beklager all masing fra oss på "bli gravid" om diverse symptomer, men er jo bare så spente Har på følelsen av t det "er noe på gang" og har hatt det hele uken. Har mange symptomer på graviditet men merker ikke noe i puppene. Sist jeg var gravid mener jeg å huske at jeg hadde veldig ømme og såre pupper. Vil det alltid være det ved en graviditet? Takker for alle svar Klem fra meg
Knask! Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Hei! Jeg merket ingenting før noen dager etter positiv test og IKM, så det er fullt mulig! har litt nå, men ikke vondt-vondt, bare bittelitt ømt. Men dette er nok veldig individuelt, noen merker mye - og andre lite. Noen tidlig, noen sent. Lykketil, håper på + for deg!
venternr3:) Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Hei jeg hadde super ømme pupper med nr 1.. Med nr to merket jeg ikke en eneste ømhet og nå heller ikke med nr 3 så jeg tenker at for noen er det slik at en ikke er øm mer enn ved første barn, mens andre er ømme med hver eneste.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå