~sjiraff~ Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Husarbeid er pyton, så synes jeg har vært flink i dag! Har - støvsugd hele huset - tørket stæv i stua og på kjøkkenet - vasket badet - vasket doen - tømt peisen for aske og bært inn masse ved - vasket to maskiner med klæ - stryket en duk (!!!!!) - Ryddet bort en hel haug med rene klær - rydda på TVstua (masse leker som lå strødd overalt) Og nå står gulrotkaka i ovnen og godgjør seg! (Frivillig? Neppe... sånn er det med samboer som inviterer til kaffeselskap på bursdagen sin)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 *se på klokka* W O W ! ! ! Jeg har så langt; -fulgt snuppa i bhg -kokt egg og spist frokost -surfa på nett etter kjærestehelg jeg egentlig ikke har råd til -tenkt lenge på å gå og dusje + handle... *komme i gang*
~sjiraff~ Skrevet 4. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2008 Hehe.. måtte komme meg tidlig igang, for så snart kaka er ferdig skal jeg ta med meg junior og snuppa på toget til Ski for å kjøpe bursdagsgave ) Synes selv jeg har vært usedvanlig flink altså, selv om det sikkert er hverdagslig for noen (men de er vel neppe på dib..hehe)
Odine! Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Ja, og da mangler det bare at du kommer hit og gjør det samme hos meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå