Gå til innhold

Hvor mange dager har dere igjen i dag? Tirsdag 04.11.08?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg HØYGRAVID:-) JOHOOOOOOO Har altså 40 dager igjen til termin i dag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :)

Selv har jeg igjen en dag mindre enn i går, og to dager mindre enn forrigedagen... ;)

Skrevet

I dag har jeg 50 dager igjen, så nå går tiden fort fremover gitt. Har en del som skulle vært gjort før babyen og jula kommer.

Skrevet

35. Tror jeg. Så da er jo jeg også høygravid! Jammen på tide, lenge nok nå syntes jeg;)

Skrevet

4 DAGER IGJEN=) Vente, vente, vente!!!!

Skrevet

61 dager igjen, bare 21 dager til jeg er høygravid;)

Skrevet

gratulerer som høygravid :D nå går bare dagene kjempe fort!! egentlig har jeg 18 dager igjen til termin, men fikk telefon i dag med dato lillegutt skal ut. så nå er det bare 6 dager igjen :-O kjente jeg ble litt småstressa nå ;)

Skrevet

Termin i dag - ingen tegn til noe desverre...Går nok mot overtid...

Skrevet

har 36 dager til mens termin og hele 50 dager til UL termin... akk ja, venter og venter!!!

Skrevet

IKKJE 36 men 32 dager til mens termin.....

Skrevet

14 dager til mens termin idag =)

Skrevet

-5 dager her, begynner å tro at jeg skal være gravid på orntlig. Hadde rier i hele natt, men dem stoppet opp:(

Skrevet

Gratulere som høygravid:D Ligger en dag førdeg jeg da, har 39 dager igjen her:D Begynner å bli litt stressa av å tenke på alt som skal gjøres istand, både til jul å til baby:Å) Men med masse å gjøre går jo bare tiden kjempe fort:D

Skrevet

Måtte du virkelig legge ut en slik tråd i dag også? Kan du ikke se på de gamle , og trekke fra dagene som har gått?

Skrevet

Hei jeg er endelig fødeklar i dag!!

21 dager til termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...