Gå til innhold

Hehe. Virker som cec26 har rømt BIM!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars dame blir jo bombardert med forespørsler her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, ikke så rart at hun har flyktet...........

Skrevet

ja, tenkte det samme jeg og - nå ble det liksom altfor mye. Men det var jo et fantastisk forlokkende tilbud hun kom med - og så annerledes og eksotisk. Er jo gøy når det skjer noe nytt her inne....Vi kan jo gjøre som Saera Khan og ringe til en spåkone - med vekt på èn....

Skrevet

Men cec26 om du ser dette: det er ikke så fårlig emd spåinga altså. Kom tilbake med nytt nick og vær med oss vanlige desperate prøvere, du:)

Skrevet

hehe;) jeg har ikke rømt altså.... har to syke barn hjemme om dagen... puh... vannkopper... så ja, lite tid til annet enn å smøre på med hvitvask....hehe... men skal spå litt i kveld... rekker jo ikke over alle da.. men skal prøve på de jeg får inn noe på jeg;)

Skrevet

du er jo en utrolig person da,som faktisk tar deg tid til å sette deg ned og spå oss nysgjerrige prøvende/ventende :) all takk til deg:) er jo nesten en fulltidsjobb bare dette cec26 hehe :D god bedring til barna dine og krysser en bitteliten finger på at du får inn noe på meg i allt kaoset med syke barn...

Skrevet

Ja helt enig med tingeling, ganske utrolig at du tar deg tid til så mange til og med når du har 2 syke barn hjemme.Masse god bedring til begge barna, kjedelig med syke barn.Krysser også fingrene for at du får inn noe på meg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...