Gå til innhold

Noen andre som synes ventetiden er laaaaaaaang?


eref

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg med enorm mage og venter bare på at fødselen skal starte, men nei ingenting skjer. Min egen termin er 9/11 mens UL termin er 29/11, og det er leeeeeeeeeeenge til - i allefall akkurat nå. Hvordan er det med dere andre, flere enn meg som synes ventetiden er lang og slitsom?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja jeg syns ventetiden er langt...går bare å kjenner etter småtegn og sånn hele tiden.

 

Jeg har menstermin i går og UL termin 9/11. Jeg lurer på om slimproppen gikk i stad da, så håper det kan skjer noe snart nå. Men jeg kjenner ingen andre tegn....så må nok bare vente og se=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er neste til å bli litt gal av all denne ventingen......

 

Var på sjekk på føden i går pga en del smerter og fikk beskjed at jeg var kommet godt inn i første fase av fødselen. Har termin 13/11 og gleder meg masse. Men første fase kan vare noen dager til fler uker......... Blir helt skrullete snart:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin om 7 dager, men er temmelig lei nå. Blir trist av å gå å legge meg om kveldene for ingenting har skjedd, og håper så sårt at det kanskje skjer noe dagen etter.. Trøster meg med det at nå er jeg en dag nærmere å få treffe babyen min=) Idag ville jeg ikke stå opp fordi jeg ville bare sove videre til riene startet. Men det er jo ikke så lett.. Nå er all nervøsiteten borte hvertfall, vil bare kjenne vondter slik at jeg får treffe sønnen min:) Vil bli mor NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.

Jeg startet permisjon i dag. Men har gått sm en liten stund alt. Gleder meg stort til han kommer. Bra lei av å vralte nå. Får bare håpe astroneuten finner veien ut snart. Er bra tung. Vi har termin 25.nov. i følge UL. Men har ikke mens termin før 11.12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...