Mockanin Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Her sitter jeg på jobb og har svært lite og gjøre. Hjemme har jeg MASSE som skulle vært gjort. Mannen har bursdag i dag og "klanen" hans kommer på pølse og kakefest etter jobben. MEN det ser jo egentlig helt for jævlig ut hjemme. Mannen er riktignok hjemme og sa han skulle se hva han fikk gjort i løpet av dagen. Men det er ikke bare bare når du har en på 2,8 år med gipset ben som maser så og si hele tiden. Kanskje ikke så rart når han ikke kommer seg noen steder selv (bortsett fra når han sitter på gulvet og sklir på rompa frem og tilbake). I alle fall så kjenner jeg at jeg er i ferd med å bli skikkelig frustrert her jeg sitter og surfer på nettet for å få tiden til å gå.
Mockanin Skrevet 4. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2008 Har ingen timer og avspasere desverre. Ellers hadde jeg vært hjemme for lengs. Men godt forslag...
6Ymamma Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Ta en telefon til din mann for å høre hvordan det går. Fortell de tankene du sitter med nå og si det sånn som du skriver det her. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå