litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Hvor mye ris er det? Stor tung pakke? Skal hente gubbens på posten, og lurer på om jeg må ha med bærehjelp
6Ymamma Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Jeg har fått. Den var litt tung og stor,men du klarer det alene ja. Ble en liten utfordring til meg da siden jeg hadde med sportsvogn med lillmann oppi....fikk ikke plass til den under vogna. Støttet den oppå håndtaket på vogna. Gikk greit
meg & to små vampyrer Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Den er ganske stor, veier ca 6 kg tror jeg. Ta med mannen eller la nemi være hjemme er mine anbefalninger. Å bære den + løpe etter en 2åring er ikke å anbefale.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2008 Joda, høres morsomt ut. Nemi på ville veier, og meg etter med 6 kg ris.. haha Takk forresten =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå