har 2, venter aprilbaby:) Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Hvor tidlig ble dere sykmeldt å av hvike grunner.. Føler det er veldig vanskelig å få noe som helst slags sykemelding nå.. Plages med bekken å er bare 17+4. Legen vil ikke sjukmelde meg i det hele tatt.. Ikke lett når man ikke føler seg helt klar for å gå på jobb hele tiden..
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Om du ikke orker å jobbe 100% så synes jeg du skal sette deg hos legen å kreve(!) å få en gradert sykemelding. Det tjener ingen, i allefall ikke deg og barnet, om du skal tvinge deg selv på jobb. Det er en tøff tid du skal igjennom, å da er det viktig å få ladet opp batteriene så mye som mulig! Jeg husker ærlig talt ikke når jeg ble sykemeldt første gang, men, jeg tror jeg var rundt 20uker når jeg ble 40% sykemeldt.
Gjest thricane Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 jeg er sykmeldt pga kvalmen. er 11 uker i dag og dette er 4 uka jeg er sykmeldt, så håper den slipper snart.
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Jeg er også 100% sykem pga kvelmen. Er i uke 8 nå bare. Legen må jo ta hennsyn til den da.Han kan jo ikek vite hvordan du har det. Kan ikke oppsøke en priv klinikk da??Volvat eller noe???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå