Gjest Sekretøsa Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 har hatt et par tilfeller av nersynkoper, og hadde senest i går. Klarte ikke å stå oppreist, måtte bare sette meg. Ble svimmel, tung i hodet, vondt i hodet, tørr i munnen og fikk lyst å kaste opp. Blodsukkeret var fint, og blodtrykket likeså.... så HVA feiler meg da???? Har ikke noe brukanes lege å gå til heller, og det er jo lenge til mnd-skifte...
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 ingen?? Ramler jo ned før jeg får sukk for meg, her
6Ymamma Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Virus på balansenerven? Jeg har ikke peiling jeg, det kan være så mye... Vet at en min samboer jobber sammen med hadde dette. Å det var sånn som du beskriver det.
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Ja, det kan det jo være... men det kommer vel oftere enn som så? Har bare hatt det 4-5 ganger når jeg ikke har vært gravid (veldig ofte når jeg var det)... og minsten er 14 mnd...
6Ymamma Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Mangel på jern? Mangel på andre vitaminer? Aner rett og slett ikke jeg=(
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 Nei, jeg hadde et fantastisk høyt hemoglobinnivå, til meg å være. Har vært nede på 10.8, som jo er altfor lite. På mandag hadde jeg 14,5, og i går 14,3...så det er jo ikke for lite. Hater legen vi har som vikar, vil ha ny!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå