Kæmma og trultene Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Jenta mi er 2,5 år nå, og vi trenger å fornye lekeparken hennes igjen. Hun leker stort sett med dukkene sine, kjøkkenet sitt (lager kaffe og pannekaker hver dag hehe) og bygger duplo. Hun har begynt med perler (de største) og elsker sånt "pirk". For litt siden hadde mormoren hennes kjøpt nye leker å ha hos seg, og da kjøpte hu "Evi"-dukkene (som mini Barbie-dukker) og det var stas. Hun leker ikke med Little People-figurene lenger. Det var en lang avhandling, men poenget er at jeg lurer på om det er for tidlig med Playmo? Hva tror dere? Står jo 4 år på dem, men den merkinga har jeg sluttet å bry meg så mye om. Hun putter ikke ting i munnen lenger. Evt disse "transylvanian families" hvis dere har sett dem. Sånne dyrefigurer i familier med tilbehør. Hun elsker å leke mamma, pappa og baby Evt hva leker deres 2,5åringer med? Trenger tips
Kæmma og trultene Skrevet 4. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. november 2008 Vil dere hjelpe meg litt, jenter?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 min leker masse med kjøkkenet sitt, mye med dukker (kler av de og legger de i vognen, triller tur), ellers er hun veldig opptatt av tegning, bøker og pusslespill. duplo er gøy hvis vi bygger sammen med henne, men sånne little people greier har aldri vært spennende. trodde hun ville synes mikkes klubbhus og sånn var gøy, hun elsker jo filmen, men figurene ligger bare og blir til rot... hvis jenta de synes sånne ting er gøy vil jeg tro det er gøy med playmo. kan jo kjøpe ett par i begynnelsen og se hvor stor interessen er...
MintCondition Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Jenta vår blir 3 i januar, og hun leker stort sett med: *dukker *duplo *perler (både på brett og på snor, lager smykker) *tegning *puslespill
Boulengerina Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Jenta mi på 2 år liker å leke med: *plastalina *tegne/male *perler *knotter til å sette på brett *dukker m tilbehør *duplo playmo leker hun med i barnehagen *koppesett er også gøy ellers liker hun veldig godt å kle seg ut og pynte seg med smykker og ringer og sånn:)
PinkBabyDoll Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 - Alt som har med tegning, klipping, liming, maling, glitter osv - Leire/plastelina - Lekekjøkken - Togskinner - Duplo - Puslespill m 16 brikker - Dukker, dukkevogn, dukkeseng, lage mat til dukka osv - Lekepiano - Såpebobler Gleder meg veldig til vi også kan begynne med perler, men snuppa har en tendens til å putte små ting i nesa/øret for å erte meg...så vi drøyer'n en stund til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå