frksnups Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 jeg er i uke 18+5 og har kjent det sparke siden uke 15. men di stsite tre dagene har jeg ikke kjent så mye. kjenner litt, men ikke på langt nær så mye som tidligere. jeg fant ut hva jeg skulle gjøre for at nurket skulle sparke, men nå fungerer ikke det heller så nå er jeg litt nervøs. noen som har noen råd?
Maf og lillemann Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 har dte på samme måte innemellom, og jeg er 24 uker! du er ikke særlig langt på vei, så den lille har forsatt god plass og kan snu seg rundt akkurat som den vil der inne... kan jo også hende den sparker når du sover ? =) prøv å drikk noe kaldt og/eller søtt og legg deg den og klem litt på magen. helt sikkert ingenting å bekymre seg over, husk at det er nesten 10 uker til du SKAL kjenne spark hver dag.
birrisj05.02.09 Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Babyen begynner bare å få en roligere peridode, og få søvnrutiner.. :-) Så så lenge du kjenner litt hver dag, så er det absolutt ikke noe farlig..
3snuppeliner Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Husk at det ikke er før i uke 28 du skal kjenne liv hver dag. Så tidlig som uke atten er det fullt mulig at det går flere dager uten å kjenne noe særlig. Selv er jeg i uke 25 og får fortsatt beskjed fra jordmor at det ikke er vanlig å kjenne noe hver dag. De kan legge seg med rumpa ut og sparke innover.. Når det er sagt skal jeg innrømme at jeg har vært superhysterisk selv og skjønner deg godt. Kanskje du har en snill lege som kan sjekke hjertelyden for deg? Uansett får du ha lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå